lördag 14 november 2009

Fyyy dig EvelinA


(spara pengar var det)


min nya t shirt: carlings!






PUSSAR FÅR MAN AV KITTY!
- denna lördag har jag gått o kikat på inredningsbutiker (trots regnet o den gråa himmlen)
och jag vet precis vad jag vill ha men det finns inte. Men jag vet att det finns på house of oslo, helt underbart shoppingcenter för den som älskar inredning (dock dyrt). Jag är ute efter ett danskt märke, som har många fina dekorationer i silver..
- Jag gick in på fruhagen och käka middag SJÄLV för linda har lyx och sover på hotell när hon jobbar ute i lilleström, så ja blev panik hungrig helt plötsligt o tänkte "äh det är ju bra pris så" Nu kommer vi till det som inte fick hända , shoppingen.
- Inne på carlings stod jag säkert i 30 min o prata med hon som stod där inne (jävlig bra personal måste jag säga) och jag kände mig som hemma och började prova massa. Jacka (dun) vill ha, Myströja ljusgrå (killavdelningen) vill ha. Men i mitt bakhuvud eka det "spara evelina" så då blev det en soft t shirt :-) duktig som jag är. Hihi!
Nu är det bakdags! har ni hört! /be right back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.