tisdag 27 juli 2010

starke adolf, släng dig i väggen!

Dagens Hårdaste tjejer; Linda och Evelina!

- gymbesök på eftermiddagen, notera också att jag cykla upp till Carl berner.
Behövde därför inte så mycket mer uppvärmning, lite crosstrainer eftersom passet vi skulle köra var STYRKA.


- Och så klagade jag, helvete att inget är som de ska eller. Nu var det musiken. Musik, som inte hörs vad är vitsen lixsom. "Ursäkta kan ni höja jag hör ingenting" och Vem vill träna till lugna favoriter (nästan)


Maskinerna fungerade som dom skulle, vilket är bra. Bra resultat, vi peppa varandra, puscha och Öka. Benpress och bröstpress. GÖTT. Älskar att pumpa hårt allså..


"En sväng på stan" Ja jo det låter enkelt, men efter käk, dusch och uppfreshning så var jag seg. Stan väntade på oss och jag sa till Linda att jag skulle börja säga "hej" till människor.. Riktigt trevligt tkt jag medan andra trodde jag var dum i bollen.. typ. Börja prata med ett par väsköttar ifrån uddevalla på en uteserving, trevligt. Det är de man ska göra en solig dag som denna, vara social och lära känna stadens underverk haha


Vitaminkick på kvällen, mums. Bär-rand runt munnen. PUSS!
spända, slitna muskler. Undra om jag kommer kunna gå imorrn, va tror ni?






PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.