onsdag 28 juli 2010

acceptera eller inte



Kroppen man måste acceptera, dessvärre
denna perfekta kroppen, you wish, den finns inte. Rumpa, men inga höfter, bygga på, bygga ner men inte brösten. Fettet kan vara där men inte där, orka.

däremot, jeansshortsen är ju göörgoa och ha, kul att man har ett plagg hela sommaren. Det är ju inte som Paris Hilton direkt som det står om, hennes plagg används inte flera ggr. Ne men så är det ju om man har ett rikt efternamn.
Ni hör ju hur rikt Johansson låter, inte svenskt och inte ovanligt


Däremot tycker jag att mina vader är snygga, smala och då trivs jag i kortkort.. ;-)

Yes I have, fräknar på knäna det är ett komplex som jag hade ett tag- Nu är det mer som en detalj. "Lilla söta fröken fräken"
Kännetecken: fräknar på knäna

1 kommentar:

  1. vad gullig du är! jag ska säga det till mamma, då blir hon nog glad :)


    fräknar är fint!! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.