onsdag 14 juli 2010

more of evelajna

Hej, igen..blir tjatigt de här men föräldrar allså!
- jag hade en diskussion med min far om att vi behöver inte höras varje dag. Det blir dyrt och onödigt när det finns internet och fejjan, som vi alla följer och snokar i.
Min mob dog på frekväll och hela lördagen var vi ute på ön, sola och sschlappa. På lördagskvällen fick ja tummen ur röven och tänka efter vart ja lagt laddaren och ladda mob. På söndagen så trodde pappa att jag blivit inlagd på sjukhus eller nåt liknande, tappat bort mob
(eftersom de hänt förr antal ggr, så har det blivit ärr för livet)

- Föräldrar är tydligen sånna? Bo utomlands i ett främmande land med massa skurkar och banditer...rymma hemifrån och leva som hippis. Jag kommer säkert bli hönsig också, eller så skiter jag i barnafödande och gör tvärtom vad alla andra gör nu. Satsar på karriär, lever gött, tänker på mig mig mig och går runt och tror att jag är bättre än dom som lever på soss-bidrag... Tyvärr damer och herrar det är jag !
GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.