måndag 26 juli 2010

Sanna vid tangenterna

Sanna gästbloggar.

Okej mina vänner, nu gör sig prestationsångesten påmind i min arma kropp. Evelina har bett mig skriva något i hennes blogg. Något roligt. Något ROLIGT. På beställning liksom. Ja men visst, jag kan spotta ur mig vitsar och roliga historier, men hur kul och personligt skulle det bli? Inte alls faktiskt. Inte för att jag är någon stjärna på roliga skämt, men ja. Ni förstår.

Jag tänkte istället tillägna detta inlägget till DIG Evelina. Mina fina vapendragare och kompanjon.

Du som alltid står bakom mig även när jag det är uppenbart att jag beter mig illa och agerar fel.
Du som alltid skrattar åt mina skämt fast dom är torrare än gammalt bröd.
Du som alltid gladeligen delar en falska vin (eller två) med mig.
Du som har överseende med mina dåliga sidor och (tack och lov!) står ut med mig i vått och torrt.

Det är få personer som man kan vara så naturlig och bekväm med som man är tillsammans med Evelina.
Faktum är att hon älskar att bajsa med öppen dörr, helst med sällskap. Med andra ord kan hon se en bajsstund som en form av fikastund. Ett "trevligt" tillfälle att sitta ned och prata skit. (Ja, ibland bokstavligt talat)

Om man går runt naken hemma hos Evelina får man inga konstiga blickar. Istället känns nakenheten som den naturligaste saken i världen tillsammans med Evelina (inget sexuellt!) eftersom Evelina är en sådan naturlig människa.

Man kan prata om vad som helst med Evelina. Inga ord är för grova och inga händelser är för pinsamma eftersom allt jag gör har hon redan gjort. ;)

Jag älskar dig, du underbara kvinna! Jag älskar dig så det gör ont!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.