onsdag 7 juli 2010

Rasmus - till min syster

underbara kusin rasmus har gjort en sådan fin låt till Daniela, hans syster, min kusin. Jag är berörd ända in i själen och sitter här, gråter en liter av och höra denna syskonkärleken. Daniela har alltid tagit hand om sina syskon och brytt sig om dom. Som små dalta vi, retade och jävlades med rasmus. Rasmus har ju alltid vart minstingen på pappas sida.

- Jag har aldrig förstått hur syskonkärlek är, eftersom jag inte har några syskon. MEN hade min lillebror gjort detta för mig så hade mitt hjärta gråtit av lycka och det betydd enormt mycket, mer än det värdefulla som finns. Tycker Rasmus är en underbar bror på alla vis... Hon är stolt över dig och vill dig vääääl i ditt liv rasmus det är jag säker på! Hon kommer alltid finnas vid din sida och vara "nära dig" det vet jag 'krama om*

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.