onsdag 28 juli 2010

Its time to play!

RETANDE KOSSA, YES I AM!
- Vad är värst Egentligen att reta sig på allt gå alla nära och kära på nerverna och inte göra nåt, eller Klaga och vara en bitter F. Om du frågar mig så är jag hellre en bitter F. Detta gör mig upphetsad, till max.
- Krossat glas på gatorna eller fylla på jord bland döda planter?
vad ska kommunen satsa på..
- Min löns lapp som ska komma på posten, vart har den hamnat på 6månader? Kärringar över 40 ska fan inte jobba som kontorsdamer. Ni förstår ju själva klimakteriet, självförtroendet blir sämre, singel eller en man som är överkåt..
Hennes humör blir mitt humör för att hon mår skit.
Så är det med alla kontorsdamer som inte vill göra nåt, och sedan att dom är norskar också. Pengar, det är de det handlar om. Rent sant nöje och fråga ut dom, och vara en jävli svensk.
PROVA!
HELGEN
PLAY THE GAME.
- piercad vagina
- gay all the way
- wine
and finally stripp och vem kommer köpa private dance?
lets start my friend, följ med på uppdatering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.