onsdag 14 juli 2010

semester bilder, av dom bästa!

börja ifrån början (nedifrån och upp och se på bilderna, så följer ni min semester)
OCH NU så har jag fått för mig och måla detta bord som ska bli mitt skrivbord eftersom ja ska leva som student och vara aktiv med uppg och dylikt...
Sen kom ja på vad kul det är så då blir de köksbordet också ;-)




Tillbaka till Oslo, våran första grillning och bad och sol.




sötisar







Finns jättefina turist grejs och se på, på denna ö.




Efter mitt och julias badplaskande så somna vi gott i solen!






Promenad till ett bra ställe och bada och sola på!





Utsikt på båten över Oslo by :)





Då var det strålande väder vi vakna dock sent men det blev en båttur över till öya!


Dagen efter var vi pågång igen...



här är sötan J.


På fredagen kom Julia hit, vi var i parken och grilla, drack och koste oss i sola!



Toget hjem till oslo, jag och pluttan

Mor & dotter ! -kärlek-



Sista kvällen så var vi på bilbingo. Nike tjejen på bilden, min vitamin var där och stod och köpte lotter. Spela chokladhjul och var i kiosken och shoppa loss :)




Jag och pappa åkte till släktkalas också sen till lidköping en dag och shoppa. Sista dagen åkte vi till filsbäck innan lidköpingen och Bada & sola där.




Vi var hos mormor, min älskade kusinvitamin tjej!!!
Kommer alltid vara närmast hjärtat! Hon är en sådan posetiv flicka som är klok och förståndig, en fin tjej på alla vis. Önskar henne så mkt lycka i livet!



Kitty hemma hos pappa, på hans stora gräsyta precis utanför. Stora pippin som får springa lös ibland, det är livet de.




Badtjejen!



På morgonen vakna jag före Nike och gick ner till Milla, gjorde frukost och satt ute och prata om vad vi skulle göra. Bestämde oss för M-stad, stranden & badplatsen snapen. Bada med Nike gjorde vi allihopa, pappa, Milla och jag. Hon är en fisk hon, precis som när jag var liten.



Tommie kom sen och hämta mig i skövde, så åkte vi hem till han såg på fotboll brasilen-chile sedan skjussa han mig till Camilla,Nike och Per så jag sov över hos dom. Myspys




Dagen därefter åkte jag till skövde, karin bjöd på lunch och så gick vi runt i butikerna på jakt efter en present och lite till oss själva. Karin köpte jättefina rosa kuddar, härlig färg verkligen som hon pynta sin vita soffa med ;D
- hjälpte henne även med hårfärgning och avsluta kvällen med 2cider på balkongen.




Åkte bil till kinnekulle, tog med fika och gottta oss med grillad kyckling. Jag och pappsen, såklart lilla kitty








Munkängarna, utsikten vid parkeringen





Pappa på stationen när vi beger osss hem till landet, mitt ut i ingenstanns: Götene.




Jag och linda har gjort oss snygga!


Julias "lelle pöjk" Asiy! Han och kitty kom ganska bra överens...


dagen efter midsommar 26juni så var det min födelsedag, vakna med ett samtal från Karin (som jag hade pratat med på midsommarkvällen, fylletratten) så hon sjöng vackert med en hes röst. Sedan massa från de andra nära & kära. Snacka med pappa om att ta bussen till Gbg och gå på liseberg med oss och avsluta kvällen med drinktime. Vilken han gjorde, nice. Blev radiobilar,kanonen, flumride,colorado,parishjulet! Sanna von jansson min kära vännina kom dit också och joina oss med ett glas vin och trevligt sällskap. En födelsedag jag kommer minnas...
Bada också mitt första dopp med Julia :-) härligt!



Började med att jag, Linda och kitty åkte ned till Julia på midsommar. Hon hade lagat mat och fixat &donat. Sedan så gick vi ut på kvällen, riktigt trevligt förutom att en full kille dansa in i mig när jag bar på en kaffedrink, fick hela över mig och mitt turkosa linne som blev brunblått. Han gav mig en 500, jag tog den och stoppa i BH,n. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.