lördag 24 juli 2010

hovedöya!


Hej Hopp!
Min lördag börja kl 10, av ett sms
- hej, ska vi dra då?
mitt svar: Vakna precis, men om du är färdig så kan du komma hit så länge
- haha, jag är långt från färdig, hörs om en timma

Påväg till vippetangen så handla vi käk, kyckling,grönsaker och melon. Kitty var med btw. Hitta en plats och vräkte upp filt och handdukar. Stekte och gotta oss med mmmkt prat och mat så som hör livet till ;-)

Doppa oss som kärringar och sen påt igen :-)Efter några tim gav vi oss och tog ett sista dopp med Kitty, som nog tkt det var gottit, för fyy va varmt det har vart idag. Riktig sommarvärme!! Påvägen hemåt, Åsa och jag måste vara vääldigt trevliga och se söta ut! Vi fick damer som prata med oss och var pratsjuka en lördag kl 17 30.
Vi däcka, Åsa hos sig och jag hos mig. Vakna nu. Och Nu blir det kvällsmat på lökka med frugan!

Gera seg snögger och fexa tet! Kos dere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.