torsdag 29 juli 2010

Natta-time

ORDNING OCH REDA PENGAR PÅ FREDAG!
det var så dom sa det förr.
Nu på fredag är vi taggade inför en grym girls night out, ikke sant?
Fullt ös INTE medvetslös.
Dagens nyhet: Jag har en inneboende, som snuttar sött på madrassen här, med dom rosa gardinerna fladdrande runt om henne. Henne, som då heter Åsa är varmt välkommen till min enkla lya. Två hyllor i sovrummet har hon fått, vikt kläder och diskat det är vad vi ägnat kvällen till.
Jobb har jag fått, för er som vill unna mig pengar, lycka och en ny miljö att jobba i kan önska Evelina välkommen till hjemmetjensten i Oslo kommune. Thats it, går påt nästa helg därför är det viktigt att jag firar i helgen med massa kos och mos med flickorna från tv2.
Mer kommer..
Natta klem ifra meg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.