fredag 28 augusti 2009

shopping gör en kvinna glad

Sitter nu i mitt rum och ska försöka sova gott med lukta gott.
Att jag ljus är en klassiker när man kommer till Ikea, köpte två fina rosa lyktor, syns inte så bra men sedan också doftljus (vanlij,passionfrukt olika frukter, och äpple) galgar var behövligt också. Blev mkt annan skit också.

Åh matte var jag är glad för min sovplats eller inte... gott försök iaf, får se om ett tag.
Diadem till min Nike hemma i sverige. Hon hade förstört sitt det hon fick av mig men köpte nu 4st så hon har lite o välja på. Åh det märket angel är underbart


Borde vara tröttare av all shopping, köpte ett par stövlar som jag älskar !
äntligen ett par ordentliga, får se hur storleken blir det töjs ju i skinn. Jackan är hur bekväm som helst och kosta ju mindre än vad jag tänkt. Sedan smågrejs, länge sedan jag kunde unna mig vad jag ville. En dag att minnas, natti natti!

Idag har jag spenderat, först staan sedan Ikea! (spontant)
- FÖR DET ÄR JAG VÄRD

1 kommentar:

  1. Ja men så är det. Shopping är en stor del i kvinnans humör :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.