måndag 24 augusti 2009

Känner mig taggad!

Ja efter helgens dans och mindre alkoholintag så blev jag istället halvdålig
pga att jag var ute i kylan... KUL! Vakna ganska pigg ändå och hade tillochmed ställt klockan på en 15min tidigare än vanligt och gick därmed 25min med kitty i ganska raskt tempo
*KÄNDES BRA* På jobbet blev jag småseg och sliten i huvudet.


MISS DUKTIG OM JAG FÅR BE!
När jag kom ifrån jobbet(1tim tidgare) så träffa jag Linda och Mariell (supersöt gbgtjej)
käka och tjöta massa på cafesör och jag gjorde spontanköp som egentligen inte jag har råd med.
tshirt: ordpris 300- 99kr nu Gina jeans 400- 99kr nu!
Shoppingen gjorde mig full av glädje och njutning haha så jag var ute och sprang med kitty men det blev 2stopp när hon träffa hundar. Hon ville såklart leka. Svettig av att springa men underbart skönt och springa i dalen fast jag kände mig halvdålig. Nu när jag kom hem blev det jag och min balansboll(bild)
nu kan jag somna med gott samvete/ska lägga in mina inköp, är så nöjd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.