tisdag 18 augusti 2009

kan egentligen inte klaga

Men jag är bäst på att klaga. Har träffat Linda efter jobbet för att se på hennes läpppiercing. Hon passa i det och det kommer bli snyggare efter ett tag och när hon själv känner att hon är nöjd. Jag och piercingar? hum.. det går inte! skulle aldrig kunna tänka mig något i ansiktet. Kan ni det?
Tycker det är tillräcklig med tatueringar, Fast de sitter där de sitter och inte går få bort.
Idag är en sådan dag då jag är trött på allt igen. Dagen är bra förövrigt
- Fint väder
- En bra jobbdag, bästa på länge om man räknar med min insats idag!
- Träffat linda och pratat av mig lite
- och sedan gick jag med kitty en lång promenad och Hon fick leka med en underbar söt liten hund som hette Nino och var 5 månader. Trots åldern så hade det så kul ihop , sprang sprang sprang. Ute i en timma nästan men nu ska jag börja tidigt och då måste jag lägga mig typ direkt


Kitty och hennes gosedjur/natta då! sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.