torsdag 20 augusti 2009

kosligt!

Idag har jag sett väldigt roligt folk på bussen och en äcklig gubbe på tåget som
flåsa och äckla sig. Vidrigt, har aldrig stört mig på någon människa eller tänkt så mycket på det
men idag gjorde jag det. Annars är dagarna sig lika.
Förutom idag skulle jag träffa Lise, en underbar tjej som jag jobbat med i sommar!
koslig kväll!


TORSDAGSMYS MED LISE
Vi skulle egentligen ta en fika men slutade med käk på Egons
MUMS!


Det var fint väder först och vi var tunklädda, helt plötsligt när vi ätit färdigt så
blev det mörkt på sekunden. Och efteråt börja det? REGNA. Jomenvisst.
Vi tog en kaffe, en kvällsfika då haha och försökte värma upp oss
Nu är det sista arbetsdagen, sedan, helllllggg
en lugn sådan!/natti





1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.