söndag 30 augusti 2009

loppis sagene/marknad birkelunden

Mys med söndagar o loppmarknad.
Nu är inte söndagen en ångest dag, eller jo, men nu har jag en tradition och det är marknad och även loppis. Det är säsong för loppis nu på hösten hörde jag talas om. Det var i en gammal skola, var väl ingen höjdare så. Tvingade med Linda och jag köpte en gullig Mimmi/kajsa t shirt som jag ska ha på barnhagen tänkte jag. Köpte även denna t shirten på marknaden, den var ju ny då och sedan örhängerna. Linda köpte också t shirtar , riktigt coola hade hon tjejen, kan inte bli mer än nöjd.


200kr
40 kr för dessa.
Mimmi t shirten är i tvättmaskinen men kosta 10kr :-) har aldrig köpt ett klädesplagg på loppis men nu var det dags, why not! Annars har jag och kitty haft en trevlig dag i solen på kaffebreneriet/olafryes och så gick vi på marknad också.. fast tidigt på dagen. /god söndag på er


1 kommentar:

  1. loppis är najs! men kostade den röda tröjan verkligen 200? eller skrev du fel?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.