tisdag 11 augusti 2009

Ligger efter nu

Ja nu har det gått segt på denna sidan!

1. att det har varit en helvetesvecka med t-vakt, t-vakt, t-vakt och sedan hade jag ingen speciell händelserik helg heller. Så nu längtar jag tills nästa, när linda är ledig.
2. Jag har varit så trött och haft mycket och pyssla med
3. så fort jag kommer hem så måste jag nästan lägga mig igen
4.min kära mormor blev inlagd på sjukhuset (hjärtat) och det har hänt flera ggr men första gången förra sommaren som jag kommer ihåg. Lika otäckt varje gång och jag tror jämt att hon ska dö. Vilket kan hända nu, har jag förstått. Det är jag inte redo för.

MEN, nästa vecka är allt i sin ordning igen, hoppas vi! och mormor ska må bra.

Vad ska jag berätta mer?
- det är inte så kul och uppfostra andras barn
( min bestämhet och tålamod, så har respekten ökat) tummen upp för!
- slitsamt och vara sträng, prövar och ge 3dubbelt med kärlek och beröm då :-)
Mitt liv nu handlar om jobbet förstår ni.

Pappa var på besök idag. Jobbprat naturligtvis, och om arla (där jag jobba innan) men det var bara sånt som är kul och prata om. Vi var och käka mat på akersbrygge. Det var kallt men mysigt , solen kom fram vilket var underbart. Väl när jag kom hem börja åskan tillsammans med solen och regn(naturligtvis). Dagen i all ära!/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.