onsdag 26 augusti 2009

märks att det vart dagarna innan lön

Min kvällsmat!
fruktsallad som börja bra med grönt äpple, 2 kiwi, citronklyftor, passionsfrukt och blåbär
eftersom jag vart småsjuk så var jag värd mörk(eko) choklad med tofuline glass (mjölk,laktos fri)

FÖRE

EFTER

Gott gott nyttigt sunt och bra! (skipper mat) haha

Har inte vågat handla (det kan ju räcka till löndagen) men idag kolla jag kontot
och det fanns mer än jag trott så då var det kanske dags o fylla på.
Eftersom jag vart hemma idag från jobbet så tog jag det jag hade o det fick bli Linssoppa med tomatpure med basilka o oregano , kyckling o fisk "rester".
Detta fanns då kvar ? HAHA Vin, morötter och lök
/Jobb i morrn, seeya

1 kommentar:

  1. härligt nyttigt det såg ut då :) Men du handlar all mat i norge alltså? du stor handlar aldrig hemma & tar med typ, sånt som står dig till olso ? de hade ja tänkte göra, typ skafferimaten...Kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.