onsdag 5 augusti 2009

Energibomb!

Tro det eller ej men denna dagen har jag mått så bra!
trots att jag har varit själv på min avdelning idag med 10barn men fått lite hjälp såklart :-) Men i morgon kommer Lise och det känns så bra -lilla gumman- naw. Idag efter jobbet var jag så trött och denna veckan har det varit så dåligt med sömn. När jag kom hem sov jag 1timme, pigg och gick faktiskt en lång promenad, dock var det fint väder SOL, GLADA SOL! wie, jag mår bra av solen allså, då kan jag ta långa promenader och kitty får mer upplevelse på dagen också.

TANKAR IDAG
- Utbildning? som sagt denna veckan har jag tänkt på vad "jag ska bli när jag blir stor" Nu har jag strykit turismen (som tydligen jag skulle passa som) Psykolg också , visst jag är bra på att lyssna och förstå men det gör jag på fritiden och jobbar man med det så .. ja ni vet om ni känner mig.
Nu är det jobb med människor? socionom
Friskvård? lära ut sådana saker som jag tycker jag är bra på och se förändringar!
Kreativt yrke? Ja varför inte älskar färg form och det blir ett kul jobb skulle jag tro. ÅH blir galen men sånt virrar i mitt huvud varje dag, vad ska jag göra när jag är färdig med detta, när är jag färdig med detta och vad ska jag välja?! ni förstår..är det någon som har ett gott råd ? /kära hils Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.