fredag 1 maj 2015

valborg och första maj

HEJ

Nu är det röd dag och jag har precis gått av min andra natt så nu ska jag sova.
Veckans händelser är att kitty har börjat borsta tänderna, eller jag gör det emot hennes vilja.
O att jag fått present av pappa och Vivvi: en massagebänk WIIIII Lovly ett steg närmare....
O att sylvia sjukskrev sig två nätter (kors i taket, stackarn har skadat handen i bildörren)

Idag ska vi söndagsåka till spiken (utanför Lidköping vid vänern) och jag hoppas på att det går köpa färska räkor. Baguette eller smörgås, spelar ingen roll bara det är färska räkor för jag är så sugen.
Vem tröttnar på skaldjur? Vem är så dum och inte gillar det? ;-) tyvärr många.
En öde Ö Vitt vin och räkor eller iskallt citron vatten funkar med, dä ä livet dä

PUSSHEJ! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.