söndag 3 maj 2015

valborg helg

Detta är ikväll.
Sanna är nog chockad att jag faktiskt läst ut en bok på mindre än en vecka, hennes berättarstil o hur hon jobbat med karaktärerna är helt sanslöst ärligt roligt. Jag var på coop o stod för att kolla på olika pocket böcker som jag brukar. Jag kände att Om jag skulle köpa en bok så skulle den vara en lättsam feelgood Bok. Det stod att den hade en feelgood känsla, någon ville flytta in i boken osv...den kör jag på o läste lite om storyn: jo men den lät ju skön. Detta var verkligen en Bok för mig o jag tycker alla ska läsa den om man vill ha något som är nära till skratt pinsamt o tragiskt på samma gång samtidigt som den är rakfram i berättarstilen. Jag ska läsa mer av hennes böcker, inte nog med det så utspelar sig boken på kinnekulle området där jag bor ungefär. Skitkul. Visste jag inte när jag köpte den. Jag känner mig stolt över mig själv
Det gjorde jag inte igår kväll men nu slog klockan 00:08 så då är det ännu ett nytt dygn.




 Så jävla jobbigt att skriva blogg på mob men bjuder på bilder ifrån stranden på första maj. Nu är jag trött men ska ändå se en film. Jag sov fyra timmar på fredagen endast för att jag skulle hinna med till spiken ett hamnställe för att äta baguette med färska räkor o lax.som dom hade gjort röra på, hälsan går utför när det gäller sådana viktiga grejer. Minst lika viktigt som att ta ledigt för en begravning. Ne nu börja jag flumma o jag är inte.ens full inte ens på choklad trots att jag har en vettig mens ursäkt. Fast å andra sidan redan tryckt i mig en kaka.

herrå bloggen dags att förberedda för sömn
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.