torsdag 7 maj 2015


Barnkalas kl 1 på natten, nejdå, färgar håret IGEN för seriöst nästa gång kanske jag ffaktiskt rakar av håret. Nu är jag trött på att vänta på att det ska växa ut. Vilka ilandsproblem jag har men det är inte kul nu man först luktat mens i sju dagar känner sig allmänt ofresh så får man jobba med någon som tjatar om att " jag kommer alltid ihåg dig för hon med håret" - för sist såg du inte klok ut, nu ser du bättre ut. Vafan. Nej men det är för mitt eget välbefinnande efter dessa sex nätter, fyra kvar...helgen ut.

Nu fick jag för mig igår att möblera om i lägenheten att ändra om. När du jobbar natt så har du huvudet fullt vad du ska göra men du hinner aldrig. Det blir mycket snack o liten verkstad o det har jag alltid ogillat. Nu är det jag som är sådan. Imorgon kanske jag hinner om jag kommer upp eller om jag ens somnar. Det är frågan.

en annan sak är att även om jag tjötar med sylvia i åtta timmar så är du inte mätt på det sociala men sen vill du bara vara. O sedan så kommer du inte ihåg vad du sagt om du sagt det eller bara tänkt det. Det finns så mycket jag skulle vilja hinna med...
ledig snart...puh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.