onsdag 9 maj 2012

regn är underbart uppfriskande

Bara för att alla gnäller på dåligt och tråkigt väder så lägger jag upp en dålig bild, som jag tog nyss.
Det är ju inte spöregn och det är härlig luft ute, mycket dofter från träden runtomkring.
Nejdå, jag gick en promenad men så är det med hund: du är tvungen i alla väder!

Farbror melker: "finns inget dåligt väder  melker, bara dåliga kläder"
Den frasen använde jag en del när jag jobbade på dagiset i norge, säger jag som är innemänniska själv haha. 

Idag har jag varit i Tibro med farsan han har nu hämtat ut sina körböcker till lastbil/buss
och bestämt datum för utbildningen.
På parkeringen " Pappa kan du se om jag har myggbett på röven (allså långt upp nu)
- NE de har du inte, fan va äcklig du är"

I bilen påväg hem: Jag: " Se på vovvsingen där pappa "
Pappa: " Ja se på tjejen, gubbaräv " - Dom säger ju det att har man ingen räv i bak så sitter allt i fram i (f'***an) Då har man framröv. höhöhö
Jag: VA? Och du säger jag är äcklig. höhöhöhö

Humorn är på hög nivå. Meduza nivå. Ciao på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.