tisdag 15 maj 2012

har INTE blivit klokare


Men jag tror att detta säger mitt hjärtat, tidningens namn och det har jag kollat upp nu och ser
om de finns möjlighet i skövde att komma in på :-)
Annars var jag i kontakt med linköping idag, hon verkade snäll och så men lyssnade inte på vad jag ville ha ut för info. Hon tkt att jag skulle söka, besöka och känna på det , ja vem har tid med det?

Blir helt jävla galen på allt tänkande, funderande och ja sen om du känner att det är fel så kan du hoppa av... (Ne men de är ju inte de jag vill känna)
Jag har även givit en bön till dom högre makterna idag, om hjälp så får se
kanske mammsen kunde bidra med något... ;-D
God nattens, det var allt för mig för denna gången.

jag lovar att komma med några andra ord snart än detta svammel ;P

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.