onsdag 2 maj 2012

Min hjälte mumsssa

Får jag lov och presentera min positiva hälft :  min "algdrink"
innehåll;  1dl bärmix  1/2 banan 1/2 halv mango,  vatten
(så mkt som du känner för ca 5dl lite mer) Jag fick 2 sånna glas.
Och den där grässmaken försvann nästan med mangon och bananen, så snälla ni gå inte efter utseendet. Detta ger er vacker insida, som utsida I PROMISE.
Rawfoodingredienser: Chorella som jag skrivit om innan, macapulver, msm pulver och chiafrön. En suverän kick, alert och du känner välmående i kroppen efter 2 dagen.

Ska tas på morgonen, på tom mage och nu gjorde jag det idag men delade upp lite så tar lite nu med. :-) Rena hälsokuren.

Sen är det att vara obs på vad du stoppar i dig under dagen med.
Högt intag av grönsaker, sallad och sen äta mitt på dagen. Viktigaste är regelbundna tider.
Och motionen, med detta så orkar du definitivt mer
Bra med intag av vatten också.

Klarare i skallen
Energi
minskar sötsuget/kaffesuget
utrensande
högt innehåll på mineraler omega 3fetter vitaminer antioxidanter och bra pris.
Bättre hud/hår
Viktkontroll
Rawfoodshop.se Jag köpte dom små förpackningarna för att prova och det räcker ganska länge. lite över 300 spänn, eko, rena produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.