torsdag 10 maj 2012

Promenad mitt i natten

Gick på gatorna i Götene, runt spöktimmen och hörlurarna dååånade med rock precis som de ska vara. Jag är en nattmänniska. Kan vara seriös och lägga mig i tid med, sömnen är viktig för människan.
Älskar när jag är sådär klok mot mig själv... ;D

Vad ska jag skriva mer om ?

Jag går mest i väntans tider på att det ska dyka upp och då menar jag inte partner utan stabilt jobb och vänner omkring mig. Vad är mitt mål nu?
 - Det är nog att få in pengar och kunna göra saker, leva för dagen. Må bra, känna mig bra, och lägga energin på nytta saker.
Hur ska jag komma fram till det?
Ja.. Jag är en person som vill mycket. För mycket kanske, iaf för plånboken.
Ideerna ploppar upp hela tiden, det är de här med att fokusera på rätt sak i rätt tid.
Och hur vet jag det?
magkänslan vet, centret på kroppen..
jajaja
 Tror på ödet, tror på andligheten och högre makter!
förhoppningsvis så gör dom det lätt för mig och bestämmer/rådgiver åt mig haha.

Nu fördjupa jag mig lite, hoppas ni gilla det!
Vad har ni för frågor till er själva? Vad är dina mål i livet just nu?
skriv gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.