onsdag 3 november 2010

vänta är inte det roligaste

Gillar Jätte mycket att vänta, stå och vänta I regn - det är skönt med frisk luft , sunt och bra för kroppen på alla vis.

Förseningar och folkmassa har jag Inget emot - Ja kommer fram, bättre sent än aldrig och levande tillochmed.

Mat kö har jag aldrig varit med om - Evelina tänk på dom i U länderna som inte kan handla mat eller människor som får leva på ingenting.

skattekontoret, där satt jag i 2tim för att sedan få prata med en gubbe i 3min. Det var ju bara Trevligt. - Jag hade ju med mig ipoden då så hade i alla fall musik o höra på istället för barnskrik, plus att ja fick tid o köpa en bärsmootie.

Halloween promenad i spåret i helgen, min kusin Hugo på 4,5år vi stod i kön ca 45min.
- Det regna ju inte (detta året) motion fick jag också, återkommer till frisk luft.

den röda tråden i detta inlägget är mitt tålamod, vänta, tid, långsamt..som också kallas inre stress. Lite ironi må ja säga . . . .

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.