torsdag 11 november 2010

min kärlek

ska finnas till dig !
Hur känns det efter 4år i motvind?
Ja , jag kan inte säga att det alltid har vart jobbigt men när jag tänker tillbaka så har jag betett mig som ett svin mot vänner och anhöriga. Mig själv, jag tappade bort mig ett tag och levde i en bubbla, där jag trodde att allt var bra.
Jag har min inre styrka, den har jag haft sen 15maj 2006 när mamma gick bort, där låg hon som en liten ängel. Jag lovade henne att klara mig.
Nu har jag sagt förlåt, och hon med via medium.
Jag är redo nu.
På vilket sätt har det gett dig styrka?
Just nu så lever jag i nuet och har alla möjligheter som finns o det som dyker upp gäller att ta vara på. Värdera och se, är det detta jag vill nu? Att haft så mycket , ger mig mer energi att tänka, Nu ska jag lyckas att gå igenom detta, för min skull och för att Mamma hade och vill att jag ska ha det bra. Det är såklart att stark kan fort förvandlas till svag. Jag följde mitt hjärta och min vilja. Att genomföra det jag hade sett framför mig.
Vad är det du tänker på just idag?
Just nu tänker jag på Hur bra shirley clamps låtar är haha.
Och att ja snart ska leta skruv till sängen för att kunna montera upp den...
Har du aldrig kännt att jag klarar inte av detta..
Jo såklart att jag har önskat mig själv död istället och vad är meningen med detta, att jag orkar inte mer osvosv. Mycket har kommit ur min mun vid fel tidspunkt och jag har förstört för andra många ggr. Vilket jag ångrar.
Mina vänner är det bästa jag har, det sätter jag stort pris på. Skulle jag hålla tal någon gång så är jag evigtacksam för mina vänner, de har haft tålamod med mig och ork.
Min söta kitty hund har gett mig kärlek och glädje här borta i norden.
Hur ser du på dig själv?
Ja , så som jag vill se är det inombords så har jag stor kunskap, medvetenhet, viljan, posetivtet och förståelse, accepterar. Jag är fortfarande i en process med mig själv. Det går inte på en natt , något jag får kämpa för, en stund till.
Om du på en skala skulle sätta ett tal mellan 1-10 på hur du känner dig med ditt liv nu, vart på skalan kommer du då?
Jag tror att jag skulle hamna på 6,5 kanske, därför att jag känner att jag har en bit kvar och mer att jobba med innan jag når toppen. Många mål, det har jag alltid haft och det är just idag som jag känner så.
Däremot så är det 10topp på hur bra jag mår idag !
Ha en fin dag
allesammen
KRAM

1 kommentar:

  1. Jag har alltid tyckt att du är en underbar och stark människa. Det är skönt att höra att du själv börjar känna så. Massa kramar från en vän långt borta!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.