lördag 27 november 2010

Det är lördag och jag har tänkt att..
  • se på film men det finns INGET bra på norsk tv ikväll
Haft fylleångest (dagenefter) och det har jag jämt, mår piss dagen efter allså..är det värt det kan jag fråga mig? det är ju lätt o falla dit på flaskan o frestelsen.. pust haha.
  • Ska göra två saker på en gång ikväll och det är ....hänga tvätt Samtidigt som jag ser på tv :-)
  • Fian har flyttat till sverige jag önskar henne all lycka!! har själv tittat på lägenheter nu ikväll i trollhättan, som sagt så har jag också sverige längtan..
  • JOBB det är där de klämmer
  • Nog om det ha en flott kväll o kos dere, jeg skal på jobb imorgen dagvakt det blir senga tidlig.
  • ETT STORT TACK TILL MIN VÄN SARA LINDEGAARD FÖR ATT HON STÄLLDE UPP FÖR MIG IDAG OCH EN FIN DAG PÅ STAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.