tisdag 16 november 2010

Mycket pågång

Mitt i natten känner jag för att skriva
Hur är det med er andra där ute, börjar någon där ute komma igång med tankeverksamheten på kvällen, dyker upp ideer eller lösningar på det som kanske legat i bakhuvudet under dagen eller i dåtiden?
säg att ja är ensam om det ;-)
Ikväll var jag på filmens hus med Tobias.
Dom visar gratis filmvisning och idag var det en fransk film, båda två tkt om den. Den var fin filmad, detaljrik, känslomässig och då att skaparen hade fått med många känslor.
Härlig musik.
Och söta tobbe som somnar en snutt under visningen, hehe.
I veckan och veckan därefter har jag och marthe hyrat en massagebänk så nu är det praktik på massage som gäller. Kunder kunder kunder, jättebra och massera olika kroppar egentligen. Är ju det jag ska göra också i branchen.
Nu är det time to bed och sen upp till plugg

2 kommentarer:

  1. Jaja man får väl sommna ibland då man e flink gutt som paketerar norrmännens julklander och skickar ut till hela norge på dagarna, hann med och träna på kvällen före filmen (=
    Massage blir härligt, ser fram emot den =D

    SvaraRadera
  2. Kom inte med ursäkter nu, hörredu!!
    Fransk konst, vem somnar då ;-P
    Nedaa !!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.