tisdag 23 november 2010

tisdag hela veckaaan lång

bild: det ser äckligare ut än vad det smakar , jag gjorde pure av massa grönt o smaksätte detta med vitlök, ingefära, lök, chili, örtsalt, fiskkrydda ifrån marro. Gott! Ja jag vet hälsofreak.
Vilken dag, mörkt, trist och slappt!

Idag är dagen med stört S

Slapp

slö

sömnig


Jag ska jobba imorgon och hoppas att allt känns bra , hoppas även på att få jobba jul för att få en mönsterbrytare detta året. Hoppas också att få byta dag, för att ja ska få sverige besök av gooa SANDRA.


Just nu är det mycket i das school, bara jag får tummen ur röven och ett jävla tjööt på mig så skulle allt vara så mycket lättare. Ja är väldigt lugn harmonisk och lever här o nu. Har fått massera 3st än så länge och provade på nya tekniker på linda och nya kroppsdelar haha.. Kul! Roligt att så många uppskattar det, härligt o se vad folk uppskattar massage o beröring.

2 kommentarer:

  1. Det såg rätt äckligt ut, ja! :P haha

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Det var säkert gott, man ja, det ser riktigt äckligt ut! =D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.