måndag 1 november 2010

oslo again

Hur säger ja detta rätt
(som ja bryr mig annars, i mitt omedvetna)
Jag åkte hemifrån med klump i magen, gråt i halsen och obehag på flera nivåer. Varför vet jag inte, har aningar. För min skull kommer jag bli off ett tag,
- får se hur bloggen blir, lidande eller så kanske ja bara skriver mer o mer av mig här. För det är ju det som är skönt. Tyvärr har det varit mycket motgångar idag, kändes det som o kvinna som ja är så gjorde jag det större än var det va. Min sömn blir lidande nu pga 20min försening.
dagens spännande grej: de okända förra veckans programm, såg ja hemma hos far!!
dagens irritation: vänta, som sedan blev försening heeem..
dagens action: När ja handla på willys idag
dagens citat av far: " Guud du äter som en fågelunge, det går snabbt, tempot stämmer också" lät kanske roligare än var det va skrevet.
gulligaste: att min mormor ringde om vi skulle mötas på en fika på förmiddagen. (underbar ibland ;) Och att pappa sluta tidigare för min skull..o att han körde mig till tåget.
sista ord: God natt!

1 kommentar:

  1. Du är stark gumman. och du tar dig igenom allt. det vet jag! Tänker på dig!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.