torsdag 7 januari 2010

Jul & Nyår

Välkommen 2010!
Jul o nyår har varit lugnt,stilla med nära, kära o fina vänner!
Min ledighet började med Spa övernattning 22-23dec med mormor, helt underbart med massage, pool, bubbelbad, vattengymnastik,örtbad Självklaart MAT!

Julafton började hos morbror Anders med familj
Här sitter morbror, Viktor o Hugo


Julen var ju så roligt för dom små liven vilken upplevelse att öppna paket, herregud dom var i en helt annan värld. SÅ SÖTA O TACKSAMMA!

Det var julstämmning på Spa i Lundsbrunn också, väldigt mysigt ute på landet och nära naturen. Inte för att man har lust att gå ut i kylan direkt



Vackra var vi jag o mormor. Gick hela dagen antingen bikini, kimono med tofflor hihi, detta ska man unna sig allså.. någon gång i livet haha. Skönt med lite lyx i bland synd bara att plånboken stoppar, om man ska komma till den frågan så var det inte väääldig dyrt. Beror vad man jämför med men 2200 kr med mat, övernattning, ingick gruppaktivitet, 1 30min behandling, kimono (kommer inte ihåg mer) men ja, avslappnande iaf och det behövde jag.
/ nu ska jag vara igång med bloggandet igen det är så mkt med flyttning, lägenheten, värmen, ja en hel del som bara gör mina dagar överfullt med uppg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.