lördag 16 januari 2010

- i hope you have the time of your life

Om jag ska prata ut så har det varit ett helvete i många år men som har dalat upponer. Fortfarande är jag inte den jag vill vara: att må bra på alla plan. Det är kanske något som andra sliter med också?Jag hade en period när jag var 16 då jag tyckte att livet var toppen och längtan att fylla 18 var så långt borta men ändå fanns glädjen, det omöjliga, och framtiden såg jag framför mig. Vad ser jag nu? hum...Ibland tycker sådana här tankar upp aldelles för ofta och det beror på musik, filmer som berör mig eller människor, kanske nära o kära.
Jag skulle vara så glad om 2010 kunde bli mitt bästa år, hur får jag det till det? - träning, mindre alkohol, och mer tid till vänner :-)

Denna helgen har jag (snart) sett 4 filmer.
- proof med sandra bullock. Den var rolig faktiskt, inte alls för mkt kärlekstrams. Såg igen mig själv i hennes roll där.
- wallander cellisten. Det är ju en kriminalfilm så vad säger man? som vanligt, men helt klart bra. Ikväll blir det 2 filmer också en skräck o en komedia som man säger på norska.
Kvällens filmer: cell 2 skräck, handlar om en seriemördare som återupplivar sina offer igen
och sen den andra: Ghostsof Girlfriends past med Jennifer garner o Matthew mcConaughey.

Dagens middag: Lax i ugn med spenat, som jag rörde ihop med majonäs o kokt ägg! perfa. Lätt o gott, precis som det ska va. Ha en fin kväll nu, vi hörs säkert snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.