fredag 29 januari 2010

stor besök snart

Såhär fin gjorde mamma mig :-)
Och nu ska vi snart hämta morfar vid oslo s, jag glädjer mig att hoppa o spretta med han.
Han är lite gamlare än matte och han tycker mest om att dricka öl o kaffe.
Fast han gillar mat också o det gör jag med, nu ska jag fortsätta tugga på mina nya korvar jag fått idag.
Kanske jag får gå en sväng i parken igen, innan läggdags det var så kul idag för jag mötte 5stycken och vi sprang o sprang. Det var mest jag som sprang för jag tycker det är så kul. Matte var sen hem idag också så jag hade mkt spring i benen.



Såhär såg jag ut vid jul hemma i sverige, jag trivs ju i långa öronen med men det är skönt och bli av med dom ibland för de är i vägen när jag äter min mat. voff voff från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.