onsdag 27 januari 2010

välkommen till en ny vecka!

Hejsan alla som läser!
Lite tröttare än vanligt men det gick väldigt bra och gå upp ändå. Jag som brukar ha så svårt för att vara social på morgonen ihop med barnen. Sen gör det mycket också att man fått lön så jag köpte beach klänning och en ny halsduk en grå gammeldags(rea). Ska försöka o spara litegranna i alla fall , alltid roligare och ha pengar på sommaren plus att man ska resa o ha semester detta året också det är inte dåligt.
- ANNARS, har snöplogern varit här igår kväll, fint på våran gata i stan.
- Och Ja, Pappa kommer upp på fredag, det ska bli skoj
- För övrigt så körde ett av barnen på mig med cykeln, och jag ramla rätt på asvalten (svinont) fråga mig inte varför de cyklar på vintern för..

Nu är det dags för promenad sedan filmtajm igen.
För er som är intresserade så såg jag o Linda på en "skräckfilm" igår kväll run bitch run.Jag skulle vilja säga att det mer var mjukporr blandat med blodbad.. Ikväll blir det "jolene" på dataskärmen. Varför har man sådan lust och se på film på vintern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.