lördag 16 januari 2010

Förstår inte

VAG HAR JAG GJORT FÖR ONT EMOT DEN HÄR LÄGENHETEN?
Där är ingen nyhet att våran tvättmaskin är från stenåldern
1. man vet inte vad man kör för programm, o om det är bokstaven K man kör på så stannar den efter ett tag(ÖPPNA INTE) då får man köra en gång till (o då KANSKE på 90g)
2. Du får inte ha något i närheten av maskinen då den hoppar runt när den centrifugerar, låter som hela stället ska förstöras.
3 STRÖMEN. Du kan inte laga mat , ha lampor tända i Alla rum då går strömen inne på badet o mitt rum(såklart) Sedan kanske efter man har dragit upp den knappen som är till mitt rum och badet så går det kanske 3min. KLICK SÄGER DET, så får man springa upp på stolen igen.
Ikväll så snacka jag till (who knows)
- din jävla lägenhet är ju fan inget som fungerar, jag hatar dig. KLICK O KLIRR i väggen, så fick jag fixa knappen igen. Denna gången sa jag - Kan du vara så snäll emot mig vad har jag gjort dig?!(psykot lixsom), jag har inte direkt en tvättbräda o skura kläderna för hand med.
Nu sitter jag här, i Lindas rum och allt går som det ska, peppar peppar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.