söndag 10 januari 2010

såhär började januar!

2010!
Åh jag mår så mycket bättre i Oslo stad än hemmastaden Lidköping här händer det grejer och underbara tjejer som man träffar o fina vänskapsband man knyter. Helgen var inte alls planerad utan det enda som jag visste va att jag skulle vara hemma själv (ff)
Planen blev att hänga med Elin o Fia till en förfest med brudar från FALUN
härlig dialekt allså!
Samtalsämnet började med Kungar, svenska norskar, gamla, unga - som sen gick till jobbprat haha. En perfekt lördag som hamnade på fridays tillsammans med Lise o aasmund och hans gäng. Kvällen slutade med att jag skulle köpa fyllemat när jag väl gjorde det så halka jag o tappa maten i backen. Upp på bena och så gick jag en meter till så bums ner igen haha! Fatta att det känns idag, de skorna är inte o leka med. Kunde bero på fylla också då.. ;-)


schövde - falun möts!
posers

samtal..


dans - lady gaga o svensk schlager




mojito är världens bästa drink! och dricks av världens sötaste norska



FULL!






HAHA som alltid - närkontakt





sötaste paret ever!


ja ni förstår hur det sluta.. bilden säger allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.