torsdag 17 december 2009

köttfärs

snabbinfo:
tisdagen - kände jag mig som en prinsessa efter jobbet, var på olika märkesbutiker, fick bra service, kände mig snygg i de mesta, fick komplimanger och köpte mig en klänning (unna mig som det så fint heter)
Ons - var hos Lise och laga mat, såg på tvn (har ju ingen själv än) och film. Sedan övernatta jag även där så det var väldigt mys.
Tors (idag) var vi på frälsningsarmen i stan med barna från barnhagen. De hade med sig julklappar hemifrån o gav till "fattiga barn" "barn som ikke har penger" "barn som ikke får gaver"
Fre - jag ska städa undan, packa julklappar, kläder och förbereda mig för hemvisiten

hemvisit mellan 19dec - 3jan 2010

FÖR ÖVRIGT SÄGER JAG BARA - Bajsa köttfärs är inte skönt o luktar pyton och att sömnen har vart sisådär med denna veckan.. GO NATT kl 19!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.