lördag 12 december 2009

Lång info här!

så kul o börja blogga igen, jag har mycket o ta igen men ni ska få höra det senaste.
är det bara jag eller är det inte många som är gravida? Inget fel i det för guds skull men det är som en bomb och detta slutar med att jag drömmer att jag möter människor som är gravida, tur som är så känner jag dom. Inga namn nämnda. Eller är det så att jag lever mitt liv i en singellivsbubbla ;-) haha, thats it!

Jo såhär är det, jag har nåt ensamhetens håla. Linda är på jobb o bor på hotellet på helgen o på veckorna jobbar jag och om vi har tur så ses vi en 30min innan hon ska dra. Då är hon oftast stressad men vi hinner med snabbinfo. Jag som hade målat upp mitt liv som sambo som heeelt underbart... vilket är då att jag går hemma, städar, plockar, lagar mat och fixar eller får utbrott på internet som nu för en gång skull ska vara stabilt. Linda får irritation på att jag stänger av elementet på toan (men kvinna det är lixsom 30g jag svettas) men för att inte få upp irritationen till en nivå värre så "förlåt snutta, jag ska tänka på det nästa gång, jag var så varm förstår du" det var väl gulligt av mig? Hade det vart farsan så ..ja då hade vi haft en låång diskussion som egentligen aldrig slutar.

Vad har jag då gjort när jag varit ensam? Jo jag har sett filmer på lindas dator som jag har suttit o gråtit till o kännt mig Mer ensam. Är film inte en tröst för att man inte ska vara ensam o hålla sig sysselsatt?
- försökt o plockat iordning, haft besök av Lise, och varit på promenad.
Pratat med Sanna o kitty på skype
och som man inte kan få nog med sömn!!

Igår gjorde jag det igen, som jag gjort förut utan att nåt någon större lycka...
blev medlem på en matching.com.. fast den hette nåt annat. Hur många sånna finns det egentligen? jag har varit inne på flera, samma skit måste jag säga.
Så ska dom matcha mig med flera stycken ja, jo men verkligen mr right..or not
Borde kanske testa pappas tips "lyssna på din förståndiga far ända in i baljan, gå ut på en sportsbar, ta en öl, träffa en kille där och lär känna han, då har ni ju ett intresse ihop så får jag bli morfar någon gång också" haha det skulle se ut i framtiden när då våra intressen möter varandra - älskling det är fotboll på tvn? "jag då - ja men det vore ju bra om du kunde hjälpa till med annat också, som t.ex barnen" mmmm intressen var de ja ! Men Fotboll är digg!

Även om man nåt ensamhetens håla så har man iaf många omkring sig! fotbollstipset väntar jag nog med.. byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.