lördag 12 december 2009

Lönen är sååå efterlängtad

Frågan är då om det är så bra lön som jag tror ( halvskatt, har hört ryktas om det)
då vill jag antingen köpa mig
-en snygg skinnjacka, plus andra rockiga klädesplagg som jag kikat på.
- Eller om jag ska för en gång skull köpa mig ett ordentligt täcke+påslakan tills jag får min nya dubbelsäng.
Hade köpt båda delarna om man inte UNNAT sig spa också i jul, herrejesus kvinna.. pengarna bara rinner iväg utan att de ens kommit in på kontot än, vadå lyxfällan nästa!

sovagott? ett täcke som gör det både svalt o varmt, verkligen behövande för min varierande kroppstempratur. Den är till två också, stort o bra! 999kr

satintäcke på tilbud 349, förr 499kr och det skulle passa så bra till min inredning. Rosa, silver, svart o (vitt på väggarna då! ) Gardiner ovanför är i satin också och något o byta ut mot de andra ikeagardinerna. De skiftar snyggt, det som är bra med höga fönster är att jag slipper fålla upp skiten.. jag är kass på att sy. Det är så kul med inredning nu när man bor som man vill! Kläder är ju också en kvinnas glädje, så vad väljer man?

Jag väntar på att lönen kommer in kanske..? smart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.