måndag 14 december 2009

søndagen

Ja nu var söndagen över och ingen hemlagad söndagsmiddag blev gjort eller blev jag bjuden på!
Inget och gråta för, utan jag reste mig ur sängen efter många, om, men, pust och stön så gjorde jag mig iordning för att träffa Fialotta. Kommer inte ihåg när jag såg henne senast men vi käka på egons , som verkligen var behövligt. Vi satt länge och väl , prata prata och prata tills det kom ett äldre par " vi har reserverat detta bord, tror vi"
- Då tog vi en sväng på stan eftersom de har söndagsöppet i juletiderna och det var kosligt. Blir irriterad bara på människor som jobbar i butik och som är så serviceinriktade eller inte... köper ingeting av sånna allså, glöm det!
- Glömde köpa en gummigrej till tvättmaskins slangs skiten.. så att säga. Det är en dag i veckan också.
- Det skulle vara så underbart och vara rik , slippa jobba eller kanske jobba 1månad, ledig en. Har ingen lust och vara vuxen, betala räkningar, ordna med saker och ting. Jag vill ha lite lyx i vardagen, ska de vara så mkt begärt.
Nu ska jag sova, få lite sömn och gnälliga barn med månadshumör.. jippi welcome to my world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.