lördag 12 december 2009

Jag är sugen på en ny frisyr.
Nu på kvällskvisten satt jag på ett cafe o tog mig en kopp kaffe, fönsterplats, såg på all trafik och människorna som nästan sprang förbi. Samtidigt bläddra jag i 2modemagasiner och i slutet av den sista såg jag en reklam för toni guy. Tre frisyrer varav denna var i mitten.
Veckan som kommer får jag lön och nu funderar jag nästan på att klippa mig istället för att vänta till januari för då kanske jag inte har pengar kvar till nästa lön (när man ska hem till sverige o garanterat handla) hum, någon som tycker jag passar i sån frill? Lång lugg åt sidan är ju extremt snyggt. Jag tänkte väl säga att han inte klipper för kort för när mina lockar kommer fram så kommer jag se ut som magnus uggla istället.. ja detta är o tänka på över natten! / Allt från mig på en liten stund













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.