lördag 30 april 2011

sol skola glädje




Dagen idag startade med ett trött ansiktet och en pigg hund
som var redo för promenad.
Promenade blev inte så lång, eftersom jag inte är uppe med fåglarna (kl 5) jag tog mig i kragen och stabblade iväg till skolan. För jag har skolhelg denna helgen och nu närmar det sig slutet det som stod på dagens schema var : Hans axelsons "alternativa mediciner" KAM. Komplementär alternativ medicin.

Gillade han direkt när han sa " Idag ska det komma 5 terapeuter så ska ni få zonterapi 20min" Kan verkligen rekomendera detta om naprapat, kiropraktor dom "knyck" metoderna är skrämmande eller inte hjälper så kan zonterapi, akupressur, akupunktur, mikrofibermassage vara något att testa.

Min härliga soliga lördag avslutade jag med kitty och en låååång promenad över töyen och botaniska hagen det var där jag tog den bilden som är över. Mysigt att fotografera i fint väder och miljöstämmningen som är ute nu bland människor. Fantastisk, kan våren börja bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.