fredag 22 april 2011

egot tar överhand

Hej kära "läsare"

Min påsk består av jobb sol och gos med Linda/kitty !
Annars är det som vanligt med lite drama runt sig nu har jag väl försökt att lägga det bakom mig. Det är ju inte meningen att jag ska känna mig låst i mina uttryckande eller åsikter? Att en jävla sajt som facebook ska provicera så många och objekt som ska störas, det är ju fan sjukt enligt mig. Just nu är det mitt ego som tagit över och målet är nu att tänka i nuet.

även fast många säger att dom lever i nuet och tänk i nuet så gör dom inte det, utan det blir gamla saker som dras upp eller framtida saker som det pratas om, vart är fötterna då? Inte på jorden i allafall...
Medvetenhet är a och o. Sedan att vi gör fel och att inte alla handlingar goda det är männskligt. Förlåtelse och kärlek, ärlighet och respekt det är det minsta jag och vi kan begära av varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.