söndag 17 april 2011

Är dålig på detta nu för tiden

Det känns som jag har mycket och skriva om , ändå tar jag mig inte tid och gör det. Det är de jag kallar mycket snack/tänk men liten verkstad. Tänker är något jag är Bra på. Den senaste tiden; Jag har blivit inblandad i en kärleksrelation också, som inte alls har med mig och göra det är ren avundsjuka/svartsjuka ifrån en medelålderskvinna. Det har gått mig över huvudet det är sånt jag inte tillåter egentligen mig själv att lägga energi på. Nu går ju detta utöver en vänskap också, det klämmer och jag försöker att lägga allt detta bakom mig som mediumet gav mig råd till. Det sårar mer än det gör nytta och det är mitt val. Så ssant som det är sagt, leken från mitt håll är färdigt. Hur lätt kan det vara, mer än att jag längtar att flytta hem till Sverige och ha min vanliga vänskapsförhållande där jag känner mig fri, inte hotad, regler/ramar på/inte skriva på fb väggen, äcklad är vad jag blir. Jag har inga mer ord på det. Detta är något jag aldrig upplevt förut och att känna mig så nedkörd. Sårad är jag, samtidigt är jag läkt. Tycker det är så synd att något så fint ska behövas och blanda ihop sig med en sexrelation/dejtning. Jag mår inte bra såhär och jag är långt ifrån lycklig och avslappnad, ännu värre med denna lägenheten. Samtidigt får jag skylla mig själv som blandas upp såhär. Free like a bird och peace! Tycker också att det är orättvist att jag blir inblandad vare sig jag vill eller inte så är jag med i en diskussion, sammanhang eller ett eller annat. Samma gällde pappas relationer jag är så jävla pissed off på det. Mina ord väger inte så mycket eller, inte är jag där heller och kan få yttra mig. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Vad är lärdomen och kunskapen i detta? Hur blir det bra o bättre? Ni märker att det finns en del saker i mitt huvud... de vill jag lova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.