torsdag 28 april 2011

en bild säger mer än tusen ord





Dagarna har rullat och gått fint, fast jag har fått käftsmällar i trynet och dålig respektlös behandling Det finns tydligen ingen vänskap som sätts i värde längre, gränserna dras och förlåtelse tas emot. Förlåtelse är något av det viktigaste i mitt liv. Jag vet i fan längre allt är itu. Däremot är jag tacksam för alla som stöttar och finns för mig och en bättre far kunde jag inte haft.


Igår mötte jag kära Hilde en gammal arbetskamrat efter jobbet och det var ju skitkul som vanligt vi koste oss med mat på karljohan och lite shopping vilket jag kanske inte skulle men Skor /stövlar behöver jag ;-)


Dagens plan är : promenad med miss K och sedan skolan med Sverre, sol sol sol vackra sol skiner ute nu och jag önskar alla en vacker dag!

1 kommentar:

  1. Tack Evelina, och desamma får jag säga :)
    Efter regn kommer solsken, glöm inte det! Ibland är livet tufft men det mesta ordnar sig. Kramis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.