måndag 25 april 2011

GOD MORGON/ GOD DAG!
Idag vaknade vi jag och kitty till morgonsol och tog oss en härlig morgonpromenad i botaniska hagen. Där blomstrar det, luktar och ser fantastiskt vårigt ut; en perfekt start på en fridag.

- Jag har slitit som ett djur i värmen på jobbet, 5 dar i sträck.


Efter en bra start och mina morgon situps så kände jag mig som ny igen och magen fyllde jag med glutenfri havregryns gröt smaksatt med eko-kanel honung och bärblandning. Det är inte alltid jag lyckas med en god gröt, idag gjorde jag det.




Min plan idag var att sita i solen få i sig lite vitamins och njuta av ledigheten. Nu har molnen kommit fram och jag sitter på sängkanten för att blogga istället. Det är kanske inte så dåligt det heller ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.