måndag 7 februari 2011

oh yes Jobb

Nu har jag kommit in i jobb ruschen, jag har gjort en mer strukturerad vecka och månad nu. Påtal om månad så är det snart mars, går så fort när jag tänker på det.

Idag: köpte jag en arabisk kaka för egentligen visste jag inte var det var men tänkte; kanske det smakar gott till kaffe...
Och herregud så sött, dom dricker ju inte alkohol men sött det är deras drog. Det märker du väldigt fort när du är i ett arabland. Jaja, här ska inget kastas så när jag är sugen på nåt sött så behöver ja ju inte äta en hel godispåse hahaha.
ikväll: Fick jag Hannas aftenvakt och det blev ja väldigt glad över då behöver ja jobba en dag till plus helg så är det finito denna veckan.

Längtar till månadsskiftet och inte bara efter lön FÖR DÅ kommer pappa upp och ja ska med han hem en hel vecka. Massa kos da med familja och släkt, kanske nån vän ;-) Jihooo Saknar såååå mycket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.