söndag 6 februari 2011

färdiggjort

Här ligger jag som en deg och huden under hakan har krullat sig till några rullar när jag sträker mig så har det till och med samlats svett där..precis som det ska vara på en söndag.
-Här ligger jag också och drömmer om en stooooor choklad ask att frossa i , tänker också på SPA dag och bastubad.
-Det är livet, men här ligger jag som en deg fast vad gör det om hundra år då ligger ja någonannanstanns i ingenstanns.

För att inte tala om så har jag jobbat sen i tors kväll och nu avslutade jag denna dagen med en hel dag med diarre, på en pasient.
Många som är sjuka i det nu allså både på jobb och vänner, peppar peppar.. jag ska Inte bli sjuk iallafall.

Hur har ni det där ute? några själar som svarar till mitt ekoooo, hallååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.