tisdag 1 februari 2011

förklaring

Min kära vän i eskilstuna kan lugna nerverna nu för jag ska inte gå på banan diet
utan för att packa ner grejerna för att invandra i sverige igen. Nu är jag norsk medborgare och det var jag tvungen och bli när jag skulle vara här i mer än 6mån, typiskt men eftersom jag gillar och inte bryta mot lagen så....



Påtal om bananer så finns det en sund och god dessert med banan


Det som görs är :
frys ner 2-3bananer och ta fram och tina dom ca10min innan
du ska mixa dom. Mixa dom som dom är och här kan du variera med att ta kakaopulver,vanlijextrakt (helst ifrån hälsokost) eller också rivet citron /apelsin skal.
Det blir en "sund glass" väldigt gott och bra för dom som är allergiker mot mjölk.
Thats it.. om mina banan erfarenheter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.